środa, 24 października 2012

Szyję, szyję i jeszcze nie ma dość ;)

Cały czas siedzę przy maszynie, ale naprawdę nie mam jeszcze dość!!!
Cieszę się, że moje wypociny się podobają i że przez to wywołuję uśmiech na czyjejś twarzy. Nie mam na myśli tutaj moich domowników, a to dlatego że dom mój jest zapuszczony... że pożal się Boże...!!!
Ale co tam, posprząta się w wolnym czasie (jak tylko taki przyjdzie).
Ale dosyć użalania, czas teraz na dalszy ciąg pokazywania, przy czym siedziałam do tej pory, mam na myśli zamówienia. 
Na pierwszy plan idzie zamówienie Pani Angeliki - przesympatyczna kobietka, pozdrawiam!!!
Pani Angelika zamówiła poszewki i pudełko dla siebie i tutaj było kolejne wyzwanie. Chodziło o to żeby na poszewkach i pudełku był napis taki jak na komodzie u Pani Angeliki. Dostałam zdjęcia ...


...i zabrałam się do pracy :)
Pokarzę najpierw pudełeczko:


a teraz poszewki ( to zdjęcie przesłała mi Pani Angelika)


Zamówione też było mniejsze pudełeczko/szkatułka dla koleżanki Pani Angeliki z myślą o prezencie:



I na koniec jeszcze inne poszewki (lniane), tym razem dla siostry Pani Angeliki:


Rzeczywistość chyba nie rozczarowała, moje prace widać się spodobały, bo zmówioną ma jeszcze jedną poszewkę i małe pudełeczko z tym samym motywem co na komodzie. Ale zdjęcia innym razem bo jeszcze się do tego nie zabrałam:)

Miłego dnia:)

.

9 komentarzy:

  1. Przepiękne przedmioty,które na pewno będą oko.Czekam na swoją kolej:)))Całuski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, czekaj kochana dzisiaj dostałam dechy na tablicę i zabieram się za Twoje zamówienie :)

      Usuń
  2. Piękne rzeczy, widać ile serca w nie wkładasz. Wiem co mówię bo dobrze Cię znam):D
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę Ewuniu, że rzesza Twoich fanów rośnie! :-) No i dobrze, bo takim talentem trzeba się dzielić z innymi. A, że Ci "inni" są wdzięczni to tylko świadczy dodatkowo o Twoim wielkim sercu! Całuję Cię mocno! Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy robisz....bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam dzisiaj fajny dzień!!!
      Same miłe słowa w moją stronę lecą. Bardzo dziękuję i zapraszam ponownie:-)

      Usuń
  5. Pani Ewo Pozdrawiam serdecznie :)) już obmyślam plan na prezenty :)) Polecam Kochani prace pani Ewy sa genialne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło!!! Żebym tylko wiedziała od kogo się spodziewać tego zamówienia;)))

      Usuń