sobota, 8 grudnia 2012

Wyróżnienie i zabawa "Podaj dalej"

Jak to fajnie być docenionym prze drugą osobę!!!
Parę dni temu, pewna zdolna osóbka z Onlyhope z http://onlyhope-art.blogspot.com/
wyróżniła mnie miłym słowem i obdarowała pięknym wyróżnieniem:

Jest mi niezmiernie miło, tym bardziej,  że znalazłam się w gronie pięciu osób które są niezwykle utalentowane!!!
Zakładając bloga nawet w najśmielszych marzeniach, nie przypuszczałam, że spotkają mnie tutaj takie miłe chwile i, że spotkam same życzliwe mi osoby. 
Bardzo Wam wszystkim za to dziękuję:)

A teraz proponuję Wam zabawę w "Podaj dalej".
Zabawą tą zaraziła mnie Piwonia z http://zapachpiwonii.blogspot.com/
Polega ona na tym, że:
- pierwsze trzy osoby, które zgłoszą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie mały prezencik, który własnoręcznie dla nic zrobię w ciągu 365 dni:)
- osoby zgłaszające muszą mieć bloga
- osoby te umieszczają tą wiadomość u siebie, i każdym trzem pierwszym osobom podarowują prezencik przez siebie zrobiony z informacją, że wyślą go w ciągu 365dni:)
-pamiętajmy, że zgłoszenie się, zobowiązuje do wywiązania się z umowy!!!
ŻYCZĘ MIŁEJ ZABAWY:)))
P.S.
Przypominam o mojej świątecznej rozdawajce!!!






16 komentarzy:

  1. ja ja ja tez chce się bawić ZGŁASZAM SIĘ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha i byłam pierwsza ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się razem z Tobą Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja się chętnie zgłaszam :)
    i zmykam jeszcze na rozdawajkę się zapisac
    :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biegnij, biegnij kochana, może w dobrą godzinę klikniesz:)

      Usuń
  5. Zgłaszam sie choć nie wiem czy zdarzę jako 3:)))Ewunia zapraszam do mnei na świąteczne ciasteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No,tym razem się nie udało,jestem 4 ale nic to:)))Bawcie się dobrze:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nic spóźniłam się ;) Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że to jest bardzo miłe, gdy ktoś docenia naszą pracę :)
    Życzę samych tak dobrych i miłych znajomości.

    Pozdrawiam serdecznie

    Ada

    Ps. Wiesz, że ja do Ciebie dzisiaj też wcześniej zajrzałam :) Po sznureczkach blogowych dotarłam :)A tu proszę, Ty na mnie tez natrafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę:)
      Ja do ciebie też po sznureczkach...

      Usuń
  10. Serdecznie gratuluję wyróżnienia! Zasłużyłaś sobie! :*** Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia :)
    Moja wzmianka o candy dotyczyła tego wciąż aktualnego ( do 5 stycznia), ale chyba tak jak Ty powinnam podlinkować zdjęcie. Zaraz to poprawię.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń