niedziela, 24 lutego 2013

Wianek z popcornu:)


W planach ujęty był od dawna, tylko czasu i chęci było brak...
Z kolei jak przyszły chęci to nie było na czym robić wianka...i tak w kółko...
Przy dekorowaniu pokoju Zuzy, została wolna jedna ściana i pomyślałam, że może by tak zrobić jakiś wianek... Warkocz z materiału odpada, pomyślałam że za dużo by już było, dlatego przypomniałam sobie o wianku z popcornu. Zamówiłam szybko podkłady pod wianki, kupiłam popcorn i zabrałam się do pracy...


Wianek trafił na wolną ścianę.

 Mnie końcowy efekt bardzo się podoba, Zuzia też jest zadowolona, chociaż z początku jak jej powiedziałam z czego zrobię wianek to nosem kręciła strasznie:) Ale potem była zachwycona!
Powiem Wam,że praca przy takim wianku jest bardzo przyjemna...człowiek nie zgłodnieje podczas pracy, bo co się wykruszy, to się zje:))) Jedyny minus to pić się chce...
Podczas klejenia, zaświtał mi inny wianek w głowie. Też co prawda z popcornu, ale z dodatkiem surowego lnu...


Ten chyba trafi na ścianę w przedpokoju...pomyślimy, zobaczymy...


Na koniec, muszę Wam podziękować za tak miłe słowa uznania, pod ostatnim postem!!!
 Przyznam, że końcowy efekt pokoju podobała mi się bardzo, ale nie spodziewałam się takiego aplauzu od Was. Jest mi niezmiernie miło, no i Zuzka cieszy się bardzo i cały czas czyta Wasze komentarze:)))

DZIĘKUJEMY ♥♥♥

32 komentarze:

  1. No z tym wiankiem to już nic pokojowi nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci to wyszło, pierwszy raz spotykam się z takim pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fajnie wyszło piękność.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysł na wianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny, za miłe słowa uznania:)))

      Usuń
  5. Wygląda super, fajnie wkomponował się w wystrój pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł,klimatyczny, świetny do pokoju nastolatki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny pomysł, bałabym się jednak swojemu synkowi powiesić taki smaczny wianek :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wykombinowałaś, a nie zatłuści ściany, pokłon za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo to jest gotowy popcorn, a one nie są tłuste.

      Usuń
  9. Fantastyczne te wianki! Bardzo pomyslowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wianki, ten bardzo oryginalny:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowa duszyczka z Ciebie ;) Super!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowość, twórczość!!!!
    Super to wygląda. Gdzie Ty znajdujesz te pomysły?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł !!! smakowity wianek - pewnie dłubałabym przy nim co chwilę;)
    Pozwól,że powrócę jeszcze do pokoju z poprzedniego postu - jest fantastyczny !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo się cieszę i niecierpliwie czekam na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny pomysłowy, wyjątkowy i Smaczny czego chcieć więcej -pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł rewelacyjny i wykonanie też SUPER! Teraz mogą Ci pozazdrościć panie z pewnego sklepu internetowego, które nie dość, że robią wianki drogie to jeszcze bez polotu... Twoje są alternatywą, że można tanio, z gustem i pomysłem! No i w sam raz do pokoju nastolatki! :-)
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  17. o jaki cudny ten wianuszek wyszedł! :))) miałaś rewelacyjny pomysł!
    uściski o dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowo.Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie Ewa, ale Ty jesteś pomysłowa dziewczyna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Dobrze, że jesteś, do wczoraj się zastanawiałam, że tak cichutko z Twojej strony;-)

      Usuń
  21. Ty to masz pomysły!!! SUPER
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. GENIALNIE!!! bo cóż tu więcej pisać :))))
    Cmoki

    OdpowiedzUsuń
  23. A te podkłady to ze styropianu? Muszę coś na święta już wykombinować. Tak sobie myślę, jak ja dawno popcornu nie jadłam... ;)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czego to ludzie nie wymyślą no ;) Jest świetny! Ten z lnem czadowy! Brawo Ewcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wianków wiele różnistych widziałam, ale na taki to jeszcze nie trafiłam :)
    Idealnie wpasował się w wystrój pokoju:) Śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam już takie wianki jakiś czas temu i nawet dodałam sobie do listy rzeczy do zrobienia. Na razie jednak czasu brak, a i istnieje ryzyko, że moje chłopaki próbowałyby go skonsumować ;)
    Zastanawiam się tylko na ile jest on trwały przy próbach "odkurzenia".

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A już myślałem że niema ludzi z poczuciem humoru i tak a fantazją

    OdpowiedzUsuń