środa, 21 maja 2014

Miętowo mi

Kolor mięty w tym roku opanował wiele domów:)
W zeszłym roku to błękit z różem rządziły...ale muszę przyznać, że i mięta ma swój urok!
Jakiś czas temu uszyłam podusie w miętowym kolorze z dodatkiem białego.


Miały być proste, bez żadnych "udziwnień".
Dodałam im tylko białą lamówkę dookoła...


A kropeczki na tkaninie są delikatne i tylko podkreślają ten cudny kolor...


Jestem w trakcie obmyślania poduszek na swój balkon i biję się z myślami co do kolorów...
 Bo, że będą pastele to już wiem, ale które? - z tym już gorzej.
 A mięta kusi:)


No i mam mały mętlik w głowie...

38 komentarzy:

  1. Mięta fajna jest:))

    lamówka bardzo dekoruje te poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNE TE PODUCHY

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są w tej prostocie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och , już widzę te poduchy na moich mebelkach ogrodowych i już do nich wzdycham :)) , mięta będzie królową barw w tym roku ;) i jeszcze tak pięknie te podusie są uszyte ... :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że mieta ma swój urok, a jeszcze w takie kropusie, to juz w ogóle sama słodycz:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym z każdego koloru wzięła po trochę i będzie gicior :))))
    Cmok

    OdpowiedzUsuń
  7. W maju to tylko mi mięta w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowy kolor i mi się podoba choć nie mam u siebie nic w tych barwach ;p
    Miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze poduchy :)
    a Ty się tak z tymi myślami nie bij tylko zrób pastelową tęczę na swoim balkonie!
    Jeśli się nie możesz zdecydować to wybierz kilka kolorków :) na lato będzie cudownie...do tego kolorowa girlandka, kolorowy (jak parasol) obrus na stół, jakieś szyciowe pastelowe ptaszki...jej! ale mnie poniosło! haha
    :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w kręgu myślących/niezdecydowanych nad balkonem;-)
    Poduszki po prostu rewelacyje

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne , a na balkonie może być pastelowo kolorowo :) i wtedy nie ma problemu co do wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta mięta w swojej prostocie. Bardzo jestem ciekawa Twojego balkonu w tym roku:-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam mięte, zwłaszcza w dodatkach:) Twoje poduszki rewelacyjne, takie proste, nieprzesadzone własnie są najlepsze:) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super poduchy! Na balkonie też wyglądałyby cudnie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne poduchy...ja na balkon uszyłam niebieskie poduchy:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne podusie,fajny też ten konik:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne podusie! Miętę uwielbiam a z kropeczkami to już w szczególności:) Ja ostatnio kupiłam poduszki na krzesła niebieściutkie w kropeczki:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolorek. Wyboru pasteli do Ciebie nie zazdroszczę. Tyle pięknych tkanin, że ciężko się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  19. lamówka pasuje idealnie!!

    a może zapiekanka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze :) a ja muszę zabrać sie za coś w stylu sofy do domku dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne podusie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne, mięta w kropeczki białe, ah!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewa,nadrabiam zaległości,więc jestem:))))A co do zdjęcia pomarańcz-zieleń...nic nie znalazłam.Chyba mózg na tym słońcu przestał pracować około 15.00.A co do poduszek,to sorry,nie mój klimat:)Z miętą mi nie po drodze:)Nie lubię:)))))I chyba takich poduszek nie chciałabym:)))Szczególnie w sklepie,szczególnie przy moim zielonym rowerze i szczególnie na moich białych krzesłach obok moich miętowych NOWYCH doniczek...których jeszcze nie widziałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że dzowniłaś,ale ja dziś miałam urwanie głowy również wieczorem a do tego prawie 4 godziny spędziłam w szklarence,porządkując kwiaty...na dworze 30 stopni.w szklarence-50 no może 60 stopni,więc potem miałam problem z jarzeniem,odbieraniem telefonów i logicznym zachowaniem:)))Sorry ale mamy taki klimat:)

      Usuń
    2. Skoro miętowo Ci to zrób dodatki miętowe. :-) Zawsze można zmienić je na inny kolor... tylko po co, bo kolor piękny. :-)
      Pozdrawiam. Ola Sz.

      Usuń
  24. przepiękna ta twoja mieta :) też mnie trochę kusi ten kolor
    moim zdaniem idz w mięte :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolorek i te grochy ... :) Poduchy zachwycają. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak prosto i tak pięknie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te "miętuski"
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam miętę :)
    Pochwal się poduchami na balkon! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mietki bajeczne Ewuniu ... szyj na balkonik miętki !
    Zresztą cokolwiek nie wymyślisz i w jakikolwiek kolor nie ubierzesz, to i tak zachwycisz ... jestem tego pewna !

    OdpowiedzUsuń
  30. Te miętowe podusie są super:)

    OdpowiedzUsuń